رئیس هیت مدیره شرکت مرواریدهامون با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۷ شهریور ماه، بیست و یکمین سالروز تاسیس این شرکت را تبریک گفت.

 

 

به گزارش روابط‌عمومی مرواریدهامون، متن پیام سرکارخانم ساناز رمضانی بدین شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

از سال ۱۳۸۱ که شرکت مرواریدهامون فعالیت خود را آغاز کرد تا کنون، ۲۰ سال می‌گذرد. دو دهه گذشته برای مرواریدهامون بدون شک همراه با فراز و نشیب بوده است و همه دست اندرکاران این شرکت برای رساندن آن به ساحل امن کنونی تلاش‌های فراوانی کرده اند.

اکنون  نهال دیرینه مرواریدهامون، به درختی تنومند تبدیل شده است که میوه هایش، کام همه را شیرین کرده است.

جایگاه فعلی شرکت در بازارهای روسیه، افغانستان، پاکستان، عمان و لیبی … و نیز کشف بازارهای جدید، همچنین موفقیت های چشم گیر مرواریدهامون در تنوع محصولات تولیدی، میزان رشد و ارزش تولید ثمره تلاش و کوشش مستمر تمامی کارکنانی است که این مجموعه را متعلق به خود دانسته اند برای تحقق اهداف متعالی شرکت ، از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

خرسندم که امسال، آغاز ورود به سومین دهه فعالیت مرواریدهامون را در کنار هم جشن می گیریم و به آینده سرشار از موفقیت و درخشان این شرکت در سایه عزم همکاران متعهد، بیش از پیش امیدوارم.

فرارسیدن سالروز تاسیس شرکت مرواریدهامون را به همه کسانی که از دیرباز تا امروز، دل در گروی پیشرفت آن داشته و دارند و همه توان خود را در این راه صرف می کنند، تبریک می‌گویم و از خدای متعال خواستارم همه ما را در ادامه این مسیر، یاری رساند.

 

 

×

سلام!

برای ارتباط با ما بر روی یکی از مخاطبین در زیر کلیک کنید

×