مجموعه مرواریدهامون میزبان مدیران ارشد بانک صادرات استان سیستان و بلوچستان بودند

به گزارش روابط عمومی شرکت مروارید هامون، روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه سال جاری، این مجموعه میزبان مشاور عالی مدیرعامل و رئیس اداره سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک صادرات استان سیستان و بلوچستان  بود.

دکتر محمود کهتری به همراه هیات همراه و مدیر و واحد اعتبارات شهر زاهدان  از بخش های مختلف واحد تولیدی شرکت مروارید هامون بازدید به عمل آوردند.

این بازدید با همراهی حمیدرضا گلشاهی، مدیر عامل و همچنین حسینی رئیس هیات مدیره هامون انجام شد و گزارش کاملی از آخرین پیشرفت های  شرکت به مدیران بانک صادرات ارائه شد.

دکتر کهتری همچنین در نشست با مدیرعامل شرکت مروارید هامون ، آمادگی این بانک را برای حمایت مالی از این شرکت با هدف کمک به ایجاد اشتغال و توسعه استان اعلام کرد..

وی با اشاره به گزارش خوب ارائه شده از فعالیت های این شرکت،  اظهار داشت:

پول همیشه به تنهایی برای رفع مشکلات چاره ساز نیست، پول در کنار مدیریت خوب می تواند مشکلات را رفع کند که این مهم در شرکت مروارید هامون به خوبی نمود پیدا کرده است وی همچنین افزود:

دیدن موفقیت های شرکت های تولیدی به ما برای حمایت از صنعت کشور انگیزه دو چندان می دهد و بانک صادرات  آماده است تا هرجا که کار خوبی انجام شده است از آن کار حمایت کند و به این حمایت ها نیز افتخار می کند.

گلشاهی نیز با قدردانی از حمایت های بانک صادرات ، از دکتر کهتری درخواست کرد که به این مجموعه توجه ویژه داشته باشد تا در فازهای توسعه ای این شرکت بتواند موفقیت های بیشتری کسب کند. گلشاهی همچنین با بیان اینکه توسعه شرکت مروارید هامون نیاز به حمایت همه جانبه مسئولین استان دارد تاکید به انجام وظیفه اجتماعی اقتصادی و فرهنگی  شرکت در جهت نیل به رشد و اعتلای استان نمودند.

×

سلام!

برای ارتباط با ما بر روی یکی از مخاطبین در زیر کلیک کنید

×