حضور موفق شرکت مروارید هامون در نمایشگاه ایران بیوتی: گامی به سوی گسترش بازارهای صادراتی و فروش داخلی

شرکت مروارید هامون با حضور در نمایشگاه ایران بیوتی، بار دیگر نقش مؤثری در صنعت محصولات شوینده ایفا کرد. این شرکت که به مدت دو سال متوالی در نمایشگاه‌های بین‌المللی و داخلی شرکت کرده است، گام‌های مؤثری در راستای تحقق اهداف خود برای گسترش صادرات و بهبود فروش داخلی برداشته است.

در جریان این نمایشگاه، مرواریدهامون موفق به برگزاری مذاکرات مؤثری با مشتریان داخلی و خارجی شد. این مذاکرات به منظور بازگشایی مسیرهای جدید صادرات به کشورهای حوزه CIS، از جمله ازبکستان، ارمنستان و تاجیکستان، انجام شد. این اقدام نه تنها به توسعه صادرات کمک می‌کند، بلکه به جذب مشتریان جدید و ایجاد رقابت سالم در بازار نیز منجر خواهد شد. همچنین، این شرکت با تمرکز بر بازاریابی محصولات صنعتی (تولید و عرضه محصولاتی نظیر پودر بیس و پودر بدون دانه رنگی و …) توانست مشتریان جدیدی جذب کرده و فضایی رقابتی ایجاد کند.

ساناز رمضانی، مدیرعامل شرکت مروارید هامون، در اظهارات خود به اهمیت حضـور در نمایشگاه ایران بیوتی اشاره کرد و گفت: «این نمایشگاه فرصتی ارزشمنـد برای شناسایی تأمین‌کنندگان، تولیدکنندگان مواد اولیه و بسته‌بندی و همچنین تقویت ارتباطات تجاری است. ما افتخار داریم که با تمرکز ۹۰ درصدی بر صادرات، در حال حرکت به سوی ورود به بازارهای داخلی و خارجی هستیم.»

وی همچنین بر اهمیت ارتقاء کیفیت و تولید محصولات تأکید کرده و ابراز امیدواری کرد که شرکت مروارید هامون در سال پیش‌رو بتواند همچون مرواریدی درخشان در بازارهای داخلی و بین‌المللی بدرخشد.

این موفقیت، گامی مهم در جهت تحقق اهداف شرکت مروارید هامون و توسعه پایدار در عرصه صنعت است.

در پایان رمضانی، با ابراز قدردانی از زحمات بی‌وقفه واحد روابط‌ عمومی، بازرگانی و فروش و همچنین واحد تدارکات و مالی، واحد خرید و مدیریت کارخانه گفت: «از تمامی همکاران عزیزم که با تلاش و پشتکار خود در این مدت، ما را در دستیابی به اهدافمان یاری کردند، صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم. همکاری و همدلی شما موجب شده است که مروارید هامون در مسیر موفقیت گام بردارد و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.»

×

سلام!

برای ارتباط با ما بر روی یکی از مخاطبین در زیر کلیک کنید

×