شرکت مروارید هامون با حضور در نمایشگاه ایران بیوتی، بار دیگر نقش مؤثری در صنعت محصولات شوینده ایفا کرد. این شرکت که به مدت دو سال متوالی در نمایشگاههای بینالمللی و داخلی شرکت کرده است، گامهای مؤثری در راستای تحقق اهداف خود برای گسترش صادرات و بهبود فروش داخلی برداشته است.
در جریان این نمایشگاه، مرواریدهامون موفق به برگزاری مذاکرات مؤثری با مشتریان داخلی و خارجی شد. این مذاکرات به منظور بازگشایی مسیرهای جدید صادرات به کشورهای حوزه CIS، از جمله ازبکستان، ارمنستان و تاجیکستان، انجام شد. این اقدام نه تنها به توسعه صادرات کمک میکند، بلکه به جذب مشتریان جدید و ایجاد رقابت سالم در بازار نیز منجر خواهد شد. همچنین، این شرکت با تمرکز بر بازاریابی محصولات صنعتی (تولید و عرضه محصولاتی نظیر پودر بیس و پودر بدون دانه رنگی و …) توانست مشتریان جدیدی جذب کرده و فضایی رقابتی ایجاد کند.
ساناز رمضانی، مدیرعامل شرکت مروارید هامون، در اظهارات خود به اهمیت حضـور در نمایشگاه ایران بیوتی اشاره کرد و گفت: «این نمایشگاه فرصتی ارزشمنـد برای شناسایی تأمینکنندگان، تولیدکنندگان مواد اولیه و بستهبندی و همچنین تقویت ارتباطات تجاری است. ما افتخار داریم که با تمرکز ۹۰ درصدی بر صادرات، در حال حرکت به سوی ورود به بازارهای داخلی و خارجی هستیم.»
وی همچنین بر اهمیت ارتقاء کیفیت و تولید محصولات تأکید کرده و ابراز امیدواری کرد که شرکت مروارید هامون در سال پیشرو بتواند همچون مرواریدی درخشان در بازارهای داخلی و بینالمللی بدرخشد.
این موفقیت، گامی مهم در جهت تحقق اهداف شرکت مروارید هامون و توسعه پایدار در عرصه صنعت است.
در پایان رمضانی، با ابراز قدردانی از زحمات بیوقفه واحد روابط عمومی، بازرگانی و فروش و همچنین واحد تدارکات و مالی، واحد خرید و مدیریت کارخانه گفت: «از تمامی همکاران عزیزم که با تلاش و پشتکار خود در این مدت، ما را در دستیابی به اهدافمان یاری کردند، صمیمانه سپاسگزاری میکنم. همکاری و همدلی شما موجب شده است که مروارید هامون در مسیر موفقیت گام بردارد و امیدوارم این روند ادامهدار باشد.»











