جلسه راهبردی گروه توسعه ملی در صنعت شوینده

به گزارش روابط عمومی شرکت مرواریدهامون، جلسه‌ای مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ در گروه توسعه ملی به منظور ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی مابین شرکت‌های تولیدی شوینده با حضور مدیرعامل گروه توسعه ملی جناب دکتر مدرس خیابانی، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر جناب دکتر مرادی و مدیرعاملان شرکت های زیر مجموعه برگزار گردید.

در این جلسه که به میزبانی گروه توسعه ملی برگزار شد حسین مدرس خیابانی بر ضرورت هم افزایی و ایجاد هماهنگی بیشتر در راستای افزایش خدمات و بهبود عملکرد این بخش تاکید فرمودند.

بهروز مرادی، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز در این جلسه، ضمن افزایش تولید و رفع موانع دغدغه های اصلی هلدینگ بهشهر به ارتقا ماتریس هم افزایی بهشهر برای استفاده هرچه بیشتر از توان مشترک شرکت های هم خانواده این گروه اشاره نمودند.

در این راستا حقی، سرپرست شرکت مدیریت صنعت شوینده افزود نظر داریم طرح تجمیع خرید مواد اولیه را برای شرکت‌های هلدینگ شوینده اجرایی کنیم. در این صورت می‌توانیم از امتیازهایی نظیر تامین به موقع کالاهای مورد نیاز تولید در زمان کوتاه تر و با قیمت مقرون به صرفه تر استفاده کنیم.

در ادامه این جلسه ساناز رمضانی هیئت مدیره شرکت مروارید هامون به بیان مختصری از گزارش فعالیت این شرکت و فروش ۹۷ درصدی تولیدات مروارید هامون در بازارهای عراق و افغانستان پرداخت.

سرکار خانم رمضانی با اشاره به افزایش تولید افزود: موضوعات مربوط به تولید و فروش از جدی ترین مسائل این مجموعه بوده و به لطف خدا، برنامه ریزی هایی صورت گرفته است که مشکلات تأمین، تولید و فروش را تا حد قابل توجهی مرتفع نموده و امروزه شاهد ثبت رکوردهای جدید در تولید و فروش محصولات این مجموعه هستیم. امیدواریم سال مالی جاری که مقام معظم رهبری به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری کرده اند را با موفقیت پشت سر گذاشته و جهش تولید را در همه ابعاد در این مجموعه محقق کنیم.

وی در پایان، به تشریح عملکرد شرکت از جمله رشد ۸/۵ برابری سود آوری شرکت با اتکا به اصلاح فرآیندهای داخلی از قبیل کنترل بهای تمام شده محصولات و همچنین اصلاح فرایند خرید و افزایش ۷ درصدی تولید پرداخت و در پایان دکتر مدرس خیابانی ضمن تشکر از زحمات و عملکرد مدیریت و پرسنل شرکت مروارید هامون بیان نمودند یکی از هدف های اساسی گروه توسعه ملی در سال مهار تورم و رشد تولید ، حمایت حداکثری از صنایع کوچک و شرکت های تولیدی و توجه به نیروی انسانی است و همچنین تاکید برمساعدت و حمایت های گروه توسعه ملی و هلدینگ توسعه صنایع بهشهر در جهت نیل به اهداف شرکت مروارید هامون نمودند.

×

سلام!

برای ارتباط با ما بر روی یکی از مخاطبین در زیر کلیک کنید

×