جلسه دیدار مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مرواریدهامون با کارکنان

صبح روز دوشنبه مورخ ۲۲ آبان ماه سال جاری؛ حمید رضا گلشاهی، مدیر عامل شرکت مروارید هامون، به همراه رئیس هیئت مدیره سید حسین حسینی از کارخانه واقع در شهر زاهدان بازدید به عمل آوردند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت مروارید هامون، در این بازدید در ابتدا مدیریت کارخانه سرکار خانم یزدی ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی انتصاب شایسته اعضا هیات مدیره و مدیر عامل محترم را تبریک و آرزوی توفیق روز افزون برای مدیر عامل شرکت را از خداوند متعال مسئلت نمودند.

گلشاهی در ابتدا به بازدید خطوط تولید پودر رختشویی، مایعات و شامپو پرداخته و سپس با حضور در کنار پرسنل کارخانه مروارید هامون اتحاد همدلی و تقویت روحیه همکاری را خط مشی مدیریتی خود خوانده و بر آن تاکید نمودند. ایشان همچنین تکیه بر توان داخلی شرکت در جهت تولید محصول با کیفیت، تولید داخلی و توسعه صادرات را مورد تاکید قراردادند.

در این میان تمامی بخش های تولیدی از سوی سرکار خانم یزدی به ‌صورت اجمالی خدمت وی و هیئت همراه معرفی و توضیحاتی برای آشنایی هرچه بیشتر با فرآیندها و تکنولوژی فعلی کارخانه ارائه گردید.

همچنین طی مراسمی ویژه که با حضور تمامی مدیران و سرپرستان کارخانه در محل سالن کنفرانس مجموعه برگزار گردید، در راستای برطرف شدن هر چه بهتر موانع تولید و بازار و بهبود روند تولید و فروش شرکت تبادل نظر صورت گرفت.

ایشان اولویت شرکت را استفاده از ابزارهای تامین مالی به ویژه در داخل استان و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت های داخلی استان اعلام کردند و دستوراتی را در جهت تکمیل سبد محصولات شرکت صادر و تولید محصولاتی از قبیل پودر کف شوی، مایع سفید کننده و مایع دستشویی را در دستور کار واحد تحقیق و توسعه شرکت قراردادند. ایشان همچنین رعایت نکات زیست محیطی و ایمنی را جهت حفظ محیط زیست و سلامت کارکنان شرکت مورد تاکید قراردادند.

در این مراسم موضوعات فنی و تولید شرکت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در طی بازدید از خطوط تولید پودر و مایعات، عارضه‌های فعلی شرکت مورد بررسی و سنجش قرارگرفت. همچنین با توجه به پتانسیل‌های شرکت در جهت افزایش تولید منطبق برحجم بازارهای جدید، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تولیدی خطوط در دستور کار قرار گرفته است.

×

سلام!

برای ارتباط با ما بر روی یکی از مخاطبین در زیر کلیک کنید

×