بازدید مدیرعامل شرکت صنعت شوینده از کارخانه مروارید هامون

جناب آقای حمیدرضا حقی مدیرعامل شرکت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و جناب آقای توکلی عضو کمیته تامین مالی شرکت توسعه صنایع بهشهر در سفری یکروزه به استان سیستان و بلوچستان به بررسی ظرفیت های شرکت مرواریدهامون به منظور اجرای طرح های توسعه ای در این شرکت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مروارید هامون ، جناب آقای حمیدرضا حقی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر به همراه جناب آقای توکلی عضو کمیته تامین مالی شرکت توسعه صنایع بهشهر در بازدید از کارخانه مرواریدهامون در جمع مدیران و کارکنان کارخانه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و تقدیر از مدیریت مجموعه و همچنین پرسنل زحمت کش این شرکت به بررسی ظرفیت های شرکت مرواریدهامون به منظور اجرای طرح های توسعه این شرکت پرداختند.

سرکار خانم رمضانی رئیس هیات مدیره شرکت مرواریدهامون در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و تشکر از نگاه ویژه هلدینگ صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر به شرکت مرواریدهامون به بیان اهداف، چشم اندازها و برنامه آتی این شرکت پرداخت.

رمضانی همچنین پس از تشریح روند رو به رشد شرکت به تشریح طرح های توسعه از قبیل مکانیزه کردن خطوط محصولات شوینده و همینطور توسعه سبد محصولات شرکت مروارید هامون پرداخت و نیز یکی دیگر از مواردی که مورد تاکید ایشان قرار گرفت مهندسی مجدد برند محصولات این شرکت می باشد که در اینده نزدیک شرکت مروارید هامون با ارائه سبد کامل محصولات مصرفی شوینده خانوار، این شرکت در زمره تولید کنندگان اصلی شوینده در شرق کشور قرار خواهد گرفت.

در ادامه مهندس حقی بر اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص سال مهار تورم و رشد تولید تاکید و همچنین خاطرنشان نمودند با عنایت به موقعیت استراتژیک کارخانه مروارید هامون در شرق کشور و همچنین همجواری با مرز کشورهای پاکستان و افغانستان این شرکت پتانسیل زیادی در هم افزایی با سایر شرکت های گروه را دارا می باشد و خواستار ارائه برنامه استراتژیک این هم افزایی در قالب طرح توسعه گردیدند. و همچنین جناب حقی بر رشد روز افزون شرکت و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها در پرتو الطاف خداوند متعال تاکید نمودند.

در پایان ایشان از اعضا محترم هیات مدیره و پرسنل شرکت مروارید هامون در جهت رشد ۸ برابری سود عملیاتی شرکت مروارید هامون تشکر و قدردانی نمودند.

×

سلام!

برای ارتباط با ما بر روی یکی از مخاطبین در زیر کلیک کنید

×