بازدید استاندار سیستان و بلوچستان و هیئت همراه از کارخانه مرواریدهامون

 

به گزارش روابط عمومی شرکت مرواریدهامون، یکشنبه مورخ ۱۴ آبان ١۴٠٢، استاندار محترم استان سیستان و بلوچستان جناب آقای دکتر کرمی به همراه ریاست سازمان صنعت و معدن استان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و هیئت همراه از کارخانه مروارید هامون واقع در شهرک صنعتی زاهدان بازدید کردند.

در این دیدار، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه هیئت همراه از بخش های مختلف شرکت مرواریدهامون از جمله خط تولید، نحوه بارگیری و انبارداری بازدید  نمودند و همچنین در جریان مشکلات، نیازها، درخواست ها و نقاط قوت و ضعف این شرکت قرار گرفتند و دستورات لازم را جهت پیگیری مباحث صادر کردند.

دکتر کرمی در ادامه با سرکارخانم یزدی  مدیرکارخانه به گفت‌وگو پرداخت و  از نزدیک در جریان  ظرفیت تولید محصولات این شرکت قرارگرفت و از تلاش شرکت مرواریدهامون برای ارتقاء سطح محصولات و همچنین رشد صادرات در منطقه و کارآفرینی برای تعدادی از بومیان منطقه قدردانی کردند.

 وی افزود رسالت شرکت مروارید هامون، ایجاد زنجیره ی تولید محصولات شوینده و بهداشتی و بهره وری بیش از بیش از پتانسیل‌های موجود می باشد که توانسته است با نیروهای انسانی کارآمد و  تجهیزات مناسب در روند تولید خود، محصولاتی با بهترین کیفیت فراهم نماید.

 

×

سلام!

برای ارتباط با ما بر روی یکی از مخاطبین در زیر کلیک کنید

×