دیدار مدیر اداره کل صنعت و معدن و برخی مسئولین استان سیستان و بلوچستان با مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و مروارید هامون

به گزارش روابط عمومی شرکت مروارید هامون، مورخ ۸ شهریور ماه سال ۱۴۰۲ جناب آقای حمیدرضا حقی مدیر عامل شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و همچنین سرکار خانم رمضانی رئیس هیات مدیره شرکت مروارید هامون با جناب اقای حسن پور مدیر اداره کل صنعت و معدن استان سیستان و بلوچستان دیدار نمودند.

مدیریت مجموعه مروارید هامون در این جلسه به بیان مشکلات پیش روی شرکت مرواریدهامون در استان از قبیل مشکلات حمل با عنایت به پهناوری استان سیستان و بلوچستان و همچنین موانع موجود در خصوص تامین ارز جهت واردات مواد اولیه پرداختند.

در این دیدار صمیمی جناب اقای حسن پور مدیریت محترم اداره کل صنعت و معدن به نقش فعالین تجاری در رشد و اعتلای استان اشاره و در این خصوص تاکید بر اجرای فرمایشات ریاست محترم جمهور مبنی بر استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای برجسته مردمی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه استان نمودند و قول مساعدت و همکاری همه جانبه را در خصوص شکوفا نمودن پتانسیل های شرکت مروارید هامون دادند.

پس از جلسه یاد شده مدیریت محترم شرکت هلدینگ شوینده بهشهر و رئیس هیات مدیره شرکت مروارید هامون به همراه جناب اقای توکلی عضو کمیته تامین نقدینگی شرکت توسعه صنایع بهشهر جلسات مشترکی را با بانکهای صنعت و معدن جناب اقای حسین شهرکی و جناب آقای نیکخواه سرپرست بانک ملی شهر زاهدان برگزارکردند.

لازم به ذکر است در این خصوص تفاهمات خوبی در زمینه تامین مالی طرح های توسعه شرکت مرواریدهامون صورت گرفته و امید است با حمایت همه جانبه مسئولین استانی و مدیریت محترم هلدینگ شوینده توسعه صنایع بهشهر شاهد رشد روز افزون شرکت مرواریدهامون باشیم.

×

سلام!

برای ارتباط با ما بر روی یکی از مخاطبین در زیر کلیک کنید

×