حفظ ارتقای کیفیت و بهره‌وری با خرد جمعی در شرکت مروارید هامون

به گزارش روابط عمومی شرکت مروارید هامون، جلسه کمیته فنی و تولید با حضور حمیدرضا گلشاهی، مدیرعامل شرکت مروارید هامون، سرکارخانم راضیه یزدی، مدیرکارخانه، روسا و مسئولین واحدها روز یکشنبه ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات کارخانه این شرکت برگزار شد.

گلشاهی در این جلسه، با درنظر گرفتن تصویب ساختار سازمانی جدید شرکت در هیأت مدیره محترم، با هدف قدردانی از تلاش‌های ارزشمند برخی از کارکنان متناسب با تخصص‌های داخلی آنها، اقدام به ارتقای شغلی ایشان نمود. وی اظهار داشت: این ارتقای شایسته، نشان‌دهنده تعهد شرکت مروارید هامون به شناسایی و تقدیر از استعدادها و تخصص‌های داخلی است.

به منظور افزایش دقت و سرعت در فرآیند تولید پودر، سیستم توزین نیمه اتوماتیک برای دپارتمان مواد ریزی خشک نصب و راه اندازی ‌خواهد شد. همچنین با هدف ارتقای کیفیت محصولات و کاهش ضایعات، اقداماتی از قبیل به‌روزرسانی ساختار عملیاتی نگهداری و تعمیرات، مصرف بهینه اسانس و ارتقای بهره‌وری در تولید پودر با بسته‌بندی مولتی‌پک به منظور جلوگیری از ضایعات بسته بندی اشاره نمود. یکی دیگر از موضوعات اصلی مورد بحث، حفظ سلامتی کارکنان و ارتقای سطح ایمنی در محیط کار با پایش و انجام اقدامات اصلاحی بود. مجموعه این اقدامات نشان‌دهنده تعهد بی‌وقفه شرکت مروارید هامون به نوآوری، ارتقای کیفیت محصولات، حفظ سلامتی کارکنان و ارائه بهترین خدمات به مشتریان است.

 با اتکا به دانش، تخصص و تلاش بی‌وقفه کارکنان، مروارید هامون به دنبال جایگاهی برتر در صنعت شوینده و جلب رضایت مشتریان خود خواهد بود.

×

سلام!

برای ارتباط با ما بر روی یکی از مخاطبین در زیر کلیک کنید

×