به مناسبت هفته دولت افتتاح شد

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت مرواریدهامون، به مناسبت هفته دولت پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان سیستان و بلوچستان  مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ با هدف نمایش ظرفیت‌ها و تولیدات برتر صنایع کوچک و متوسط برپاشد.

در این نمایشگاه از محصولات تولیدی شرکت مرواریدهامون نیز رونمایی شد و باری دیگر محصولات این شرکت همچون مرواریدی درخشان علاوه بر استقبال عموم مردم، مورد اقبال مقامات و شخصیت‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قرار گرفته.

از اولویت های کاری مرواریدهامون در این نمایشگاه‌: میتوان به شناخت هرچه بهتر شهروندان از محصولات و برند‌های این شرکت و عرضه محصولات خود به قیمت درب کارخانه اشاره کرد.

در روز دوم نمایشگاه مورخ ۵ شهریورماه «مالکی» نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی به همراه «حسن پور»مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان و هیات همراه در محل نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان حضور یافتند و از غرفه شرکت مرواریدهامون بازدید به عمل آمد و طی این بازدید با مدیرکارخانه شرکت در خصوص موانع پیشروی و روند فعالیت وکیفیت محصولات گفت وگو شد.

لازم بذکر است پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط به مدت سه روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان واقع در جاده گوربند جهت بازدید عموم دایر می‌باشد.

×

سلام!

برای ارتباط با ما بر روی یکی از مخاطبین در زیر کلیک کنید

×