دکتر ارسلان کاظمپور، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، دکتر حمیدرضا حقی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر به همراه آقای قلی پور مدیرحراست توسعه صنایع بهشهر از شرکت مروارید هامون بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت مروارید هامون، در این بازدید که با هدف بررسی آخرین وضعیت و دستاوردهای شرکت مروارید هامون انجام شد، دکتر کاظمپور و هیئت همراه در جریان جزئیات تولید، فروش و فرآیندهای مختلف این شرکت قرار گرفتند.
پس از بازدید مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر از بخشهای مختلف، جلسه ای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و روئسای مرواید هامون برگزار شد که دکتر کاظمپور در این دیدار ضمن تشکر از مدیران و پرسنل زحمتکش مروارید هامون، بر افزایش سعی و اهتمام پرسنلی در جهت نیل به اهداف سازمانی شرکت تاکید نمودند.
مدیرعامـل شرکت توسـعه صنایع بهشهر، ارتقای سهم بازار محصولات مرواریـد هامون را یکی از موضوعات قابل توجه در مدیریت بازار عنوان نمود و افزود: با تولیـد محصولات جدید و پشتیبانی مناسب میتوان سهم مناسبی از بازار را به دست آورد و با توجه به رقابت شدید در بازار محصولات شوینده، نوآوری، خلاقیت در طراحی محصولات و ارائه خدمات جدید، میتواند به موفقیت این شرکت کمک کند. در این میان نقش واحد تحقیق و توسعه و بازاریابی در طراحی برندهای جدید و استفاده از ابزارهای مختلف جهت برندسازی بسیار مهم و تعیین کننده است.
دکتر کاظم پور با اشاره به ظرفیت های قابل توجه شرکت مروارید هامون به عنوان یکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی در زمینه توسعه مناطق محروم اقتصادی و استان سیستان و بلوچستان دانستند و بر لزوم حفظ و ارتقای جایگاه این شرکت در صنعت شوینده کشور تاکید نمود. ایشان با بیان این نکته که خرید مناسب، ارتقای کنترلهای داخلی، استفاده بهینه از ظرفیتهای زیرساختی و سرمایههای انسانی جز لاینفک توسعه یک شرکت می باشد، بر لزوم به کارگیری و نهایت استفاده از این عوامل تاکید نمودند. دکتر کاظم پور همچنین با توجه به موقعیت ممتاز جغرافیایی شرکت مروارید هامون، سرمایه گذاری در این شرکت را مورد اهتمام شرکت توسعه صنایع بهشهر نامیدند.
در پایان گلشاهی مدیرعامل شرکت مروارید هامون، با ارائه برنامههای آتی شرکت و با اشاره به وسعت جغرافیایی این استان و وجود معضل حمل و نقل، مساعدت و همیاری لازم را خواستار و همچنین اهداف بلند مدت شرکت را فعالیت در حوزه های مختلف از جمله: توسعه صادرات، ورود به بازارهای جدید، افزایش سهم بازار در بازار داخلی، بهبود کیفیت محصولات، تکمیل سبد و ایجاد خطوط تولید محصولات صنعتی و همچنین کاهش هزینههای تولید و افزایش رضایتمندی مشتریان اعلام نمود.